Značka Hera odovzdala Nadácii Kvapka nádeje výťažok z kampane „O Kvapku väčšia radosť z vianočného pečenia“. Šek na sumu 15,264 euro, určený na podporu liečby onkologicky chorých detských pacientov, prebrala zakladateľka nadácie Vendula Pizingerová a správca nadácie Štefan Bernát.
Tradičný výrobca rastlinného tuku na pečenie Hera pripravil za cieľom podpory aktivít Nadácie Kvapka Nádeje dobročinnú vianočnú kampaň „O Kvapku väčšia radosť z pečenia“. Výslednú sumu 15,264 euro značka poskladala spoločne so svojimi spotrebiteľmi. Tí v čase od 1. Novembra 2018 do konca decembra 2018 prispeli nákupom akejkoľvek Hery jedným percentom z jej ceny na podporu Nadácie Kvapka nádeje. „Mesiace november a december sme zvolili zámerne. Tie sú totiž pre značku Hera najsilnejším obdobím predaja v roku a obdobie Vianoc by malo byť o konaní dobrých skutkov, “ vysvetľuje načasovanie kampane Ivona Jeníčková, brand manažerka značky Hera. Celková suma získaná v rámci kampane „O Kvapku väčšia radosť z pečenia“ predstavuje 15,264 euro.